وب هواداران استقلال

esteghlali-taj

admin

esteghlali-taj

http://esteghlali-taj.loxblog.com

وب هواداران استقلال

حسيني: از هواداران استقلال بدي نديدم

وب هواداران استقلال

این وب رو فقط به عشق اس اس ساختم

وب هواداران استقلال

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


حسيني: از هواداران استقلال بدي نديدم

سيد ميثم حسيني در خصوص پيوستنش به پرسپوليس و حواشي که پيرامون اين حضور ممکن است رخ دهد، صحبت‌هاي زير را انجام داد:

* چطور شد از نفت جدا شدي و به پرسپوليس رفتي؟

من از پرسپوليس پيشنهاد داشتم و بدون هيچ مشکلي با مسئولان نفت صحبت کردم و از اين تيم رفتم.

* صحبت‌هاي قنبرزاده نسبت به خودت انتقادي بود آن جريان چه شد؟

در آن قضيه سوءتفاهم به وجود آمده بود و من هم با آقاي قنبرزاده صحبت کردم و همه چيز حل شد. خوشبختانه قنبرزاده انساني با اخلاق است و من هم خوشحالم که در کنار او کار کرده‌ام.

* چطور شد يک استقلالي به پرسپوليس رفت؟

من فقط به خاطر فوتبالم به پرسپوليس رفتم، البته يک نيم‌فصل هم در نفت تهران بازي کردم و احساس کردم مي‌توانم در پرسپوليس پيشرفت کنم، مي‌دانم که استقلال و پرسپوليس تيم‌هاي بزرگي هستند اما جايي مي‌روم که آرامش داشته باشم.

* فکر مي‌کني بتواني نظر دايي را جلب کني؟

تمام تلاشم همين است مطمئنم دايي تلاش تمامي بازيکنان را مي‌بيند و من هم با انگيزه شاگرد او شده‌ام.

* فکر دربي فصل آينده و رويارويي با هواداران استقلال را کرده‌اي؟

من همه فکرهايم را کرده‌ام و به اينجا آمده‌ام. با هر رنگي به زمين بروم هدفم موفقيت است و تلاش مي‌کنم خودم را نشان دهم.

* براي هواداران استقلال چه صحبتي داري؟

فقط مي‌توانم بگويم هيچ بدي از آنها نديدم چه روزهايي که در استقلال سختي کشيده‌ام و چه روزهاي خوبي که در کنار آنها داشتم.

* پرسپوليسي‌ها چطور؟

همانطور که گفتم مي‌دانم به تيمي پرهوادار آمدم و تلاش مي‌کنم دل آنها شاد شود. خدايي نکرده دوست ندارم کسي از دستم برنجد و با لغزشي کسي را ناراحت کنم.

* فکر مي‌کني پرسپوليس با دايي مي‌تواند قهرمان شود؟

او مربي بزرگي است و شناسنامه فوتبال ايران محسوب مي‌شود، من همان دو سال پيش که در استقلال بودم اعلام کردم که علي دايي را دوست دارم و حالا هم مي‌دانم که بازگشت او به اين خاطر است که مي‌خواهد دو سه فصل اخير را جبران کند و مطمئناً در ليگ برتر و جام حذفي مدعي خواهيم بود.

* و به عنوان سؤال پاياني مهرداد پولادي رقيب توست، کسي که خودش سابقه حضور در استقلال را دارد، رقابت با او را چطور مي‌بيني؟

من و مهرداد رابطه خوبي داريم، نه اينکه حالا اين حرف را بزنم پولادي دوست صميمي مهدي اميرآبادي است و من هم با اميرآبادي خيلي خوب بودم و هميشه با هم در ارتباط بوديم. زماني که در نفت با پرسپوليس بازي داشتيم با مهرداد گرم برخورد مي‌کردم اما حالا فوتبال حرفه‌اي است و هر دو نفرمان براي موفقيت پرسپوليس کمک مي‌کنيم. از دروازه‌بان تا فوروارد همه يک رقيب دارند و من هم تلاشم اين است که در کنار پولادي رقابت جانانه‌اي داشته باشيم که به سود پرسپوليس باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





admin سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,  نظر بدهید!

آخرین مطالب ارسالی
جمشیدیان: ذهن‌های بیمار تهمت می‌زدند/ کرانچار در سپاهان ماند، من رفتم
حمودی: بحث حضورم در سپاهان جدی است/دوشنبه معلوم می‌شود در چه تیمی بازی می‌کنم
پیشنهاد مالی سنگین مهاجم محبوب قلعه نویی به قرمزها!
اختلاف مهاجم جنجالی پرسپولیس بر سر مدت قرارداد با استقلال
فتح‌الله‌زاده: برهاني در ليست مازاد نيست
بائو:فردا از استقلال جدا می‌شوم/اعتماد کردن به برخی‌ها اشتباه بود!
بازیکن استقلال در بین ستاره های فراموش شده دنیای فوتبال
نسخه چاپيارسال به دوستان ملوان یک بازیکن دیگر هم از استقلال گرفت/ دغاغله با درودگر به توافق رسید
مقصد بازيكن دورگه در ليگ برتر مشخص شد
هنوز موفق به دیدار با وزیر نشده‌ام/ جلسه هیئت مدیره استقلال دوشنبه برگزار می‌شود
هافبك مورد نظر استقلال با تراكتورسازي بست
جوسازی سیاسی قطری‌ها در بازی با ایران
صادقی: اگر لبنان را شکست دهیم راه‌مان برای صعود به جام جهانی هموار می‌شود
صادقی: بازی با لبنان برای ایران یک فینال است
مهاجم گرانقمیت پرسپولیس در آستانه جدایی
پرسپولیسی سابق با تراکتورسازی بست
برنامه ولایتی برای پرسپولیس و استقلال
ستارهمدانی:قلعه نویی گفت هرکس می خواهد برود
صحبت رویانیان درباره 3 بمب نقل و انتقالات
خوشبختی پس از پیروزی مقابل قطر/باشگاه النصر امارات با وینگادا وارد مذاکره شد
درباره وب

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
admin

لینک دوستان
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت هواداران استقلال و آدرس esteghlali-taj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





  • افراد انلاین :41
  • اعضا انلاین : 47
  • تعداد اعضا : 96
  • 
     1 2 3 4 5 6 7 8


    صفحه اصلي  |  آرشیو |  لینکستان  |  تماس با ما |  طراح قالب